• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

20 Milyar Dolarlık CRM Sektöründe Büyümeyi Salesforce Tetikliyor

16 Haziran 2014
in Güvenlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

cloudGartner’ın CRM sektörü raporuna göre, Cloudteam’in Türkiye satışlarını üstlendiği Salesforce, pazardaki büyümede en büyük etken. Raporda, CRM sistemlerinin yüzde 41’inin SaaS bazlı olduğu vurgulanıyor.

Gartner’ın CRM pazar paylarıyla ilgili en son raporunda, 2012’de 18 milyar dolar olarak kaydedilen küresel CRM pazarının yüzde 13,7’lik bir büyümeyle 2013’te 20,4 milyar dolara ulaştı. Rapora göre 2013’te satışı yapılan sistemlerin yüzde 41’i SaaS bazlı.

Büyümeye en çok katkı sağlayan unsurlar, dijital pazarlama ve müşteri deneyimi girişimleri alanlarındaki kurumsal yatırımlar oldu. 2013 yılında CRM sistemlerine en çok para harcayan sektörler arasında iletişim, medya ve BT hizmetleri yer alırken, müşterilere daha gelişmiş ve daha tutarlı bir deneyim  sağlamada öncelik analizlere verildi.

Gartner’ın hazırladığı rapora göre CRM harcamalarında öncelikli olarak ürün ve kanal yönetimi yatırımları gerçekleştiren imalat sektörü ikinci sırayı aldı.  En çok harcama yapan sektörler sıralamasında üçüncü sırayı, müşteri hizmetlerine ve daha çok gelir sağlayan finans ürünlerinin satışına ağırlık veren bankacılık ve menkul kıymetler sektörü aldı.

Cloudteam, CRM’de güçlü altyapı sağlıyor

Dünyanın lider CRM ve kurumsal bulut bilişim çözümleri firması Salesforce.com’un Türkiye yetkili satıcısı Cloudteam.

Cloudteam Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Funda Vural, hedeflerinin, Salesforce.com’u dünyada olduğu gibi Türkiye pazarında da bir numaralı CRM çözümü konumuna taşımak olduğunu söyledi. Salesforce Türkiye yetkili satıcısı olarak, müşteri ihtiyaçlarına yönelik CRM statejisi oluşturmaktan, ilgili Salesforce.com çözümünün hayata geçirilmesine kadar olan tüm süreçte kullanıcıların yanında olduklarını söyleyen Vural şu bilgileri verdi: ‘Müşteri Şirketi’ olma yolundaki dönüşüm sürecinde başarılı olmanız için adım adım yol gösteriyoruz. Firmaların ihtiyaçları göz önüne alınarak oluşturulmuş CRM stratejilerinin devreye alınmasında entegre ve güçlü bir altyapı sağlıyoruz. Uzun yıllardır sahip olduğumuz CRM, proje yönetimi, teknoloji takibi ve entegrasyon alanlarındaki uzmanlığımızı, firma hedeflerinize ulaşma yöntemleri ile birleştiriyoruz. Salesforce.com sertifikalı danışmanlarımızla; ihtiyaç analizi, planlama, uyarlama, sistem tasarımı, eğitim ve destek hizmetleri veriyoruz.”

CRM yazılımlarında Salesforce (NYSE:CRM) ,  yüzde 16,1’lik pazar payıyla dünya lideri konumunda.  2012’de 2,52 milyar dolar gelir elde eden Salesforce  SAP ‘ın yüzde 12,7’lik,  Microsoft’un yüzde 22,8’lik, IBM’in ise yüzde 22’lik yıllık büyümesini geride bırakarak yüzde 30,3’lük bir büyüme yakaladı.

Kaynak: Gartner

Tags: bilişimgüvenlik
Previous Post

Dijital Özgürlüğün Korunması İçin F-Secure ve ‘Kara Şimşek’ İşbirliği

Next Post

IBM Araştırma Birimi, Yeni Polimer Malzeme Sınıfını Duyurdu

Next Post

IBM Araştırma Birimi, Yeni Polimer Malzeme Sınıfını Duyurdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG