• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

12 Milyon Genç Tatilde De Online

03 Ekim 2012
in Sektörel Teknolojiler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Cep Telefonundan Internet’e bağlanma Oranı Hızla Yükseliyor

IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye’nin, 12 Milyon gencin katılımını kapsayan İnternet Ölçümleme Araştırması’na göre, Araştırmaya katılan gençlerin % 61’i evden, % 50’si cep telefonundan,%10’u internet kafelerden, % 7’si ise okuldan bağlanıyor. Araştırma’da katılımcıların Internet’e bağlanma sıklıklarına bakıldığında, % 72’si haftada birkaç kez ve her gün Internet’e girerken, % 28’i haftada birkaç kezden az ve hiç Internet’e girmiyor.

Gençler İnternet’te Birçok Mecrayı Aynı Anda Takip Ediyor

Gençler İnternet üzerinden birçok mecrayı ayna anda tüketebildiği gibi birçok ortamı da internetten takip ediyor. Araştırmaya göre, 12-25 yaş arasındaki grubun %45’i internetten diğer mecraları da takip ediyor. % 39’u gazeteleri Internet’ten takip ediyor, % 27’si İnternet’te oyun oynuyor, % 16’sı müzik ve radyoyu internetten dinliyor ve % 14’ü ise TV’yi Internet’ten izliyor. Ayrıca % 56’sı E- posta ile haberleşmeyi sosyal ağlar veya anlık mesajlarla gerçekleştiriyor.

Sosyal medyayı 7,055,491 genç aktif olarak kullanırken, % 56’lık oranla 6,787,797 milyon kişi sosyal medyayı arkadaşlarıyla haberleşme aracı için kullanıyor.

Öğrenciler İnternet’te Lider Kullanıcılar Arasında Yer Alıyor

IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye’nin İnternet Ölçümleme Araştırması’na  katılan gençlerin yüzde 69”u öğrenci, yüzde 23”ü çalışan, yüzde 8”i ise işsiz.

Ayrıca Araştırmaya göre, 12-25 yaş arasındaki grubun, % 48’i erkek ve % 52’si kadın katılımcılardan oluşuyor. Yaş gruplarına bakıldığında % 44’ü 12-17 yaş aralığında, % 33’ü 18-21 yaş aralığında ve %23’ü 22-25 yaş aralığında katılım gösteriyor.

Araştırmaya katılım gösteren bu kitle yalnızca gençliğe yönelik markaların hedef kitlesi olmakla kalmayıp, kısa bir süre sonra büyüyecek ve hedef kitle haline gelecek alışverişte karar verici olacak kitleyi oluşturuyor.

Marka yetkililerinin, medyayı çok farklı tüketen, her dijital kanaldan Internet’e giren ve imkanlarının sağladığı her fırsatta Online yaşayan bu kitleyi yakından tanıması kaçınılmaz hale geliyor.

Previous Post

Lojistiğin Yeni Açılımı E-Ticaret Sektörü Olacak

Next Post

DorukNet’ten Kaçırılmayacak Kampanyalar

Next Post

DorukNet’ten Kaçırılmayacak Kampanyalar

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG