CMC, Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı’nda En İyi Takım Lideri Ödülünü Aldı

 

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yerini aldı. Bu yıl 14-15 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde on birincisi düzenlenen organizasyonda IMI Çağrı Merkezi Ödül Töreni’nde “En İyi Takım Lideri” kategorisinde ödüle layık görüldü.  

 

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan, toplam altı ayrı lokasyonda hizmet veren CMC, bu yıl on birincisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’na katıldı. CMC, 14-15 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen organizasyonun IMI Çağrı Merkezi Ödül Töreni’nde “En İyi Takım Lideri” ödülünü alırken, fuar bölümünde ziyaretçilere, sunduğu çözümler ve yenilikçi hizmetleri hakkında ayrıntılı bilgiler verdi.

 

En iyi takım lideri CMC’de

 

IMI tarafından düzenlenen ödül töreninde CMC, “En İyi Takım Lideri” kategorisinde ödüle layık görüldü. CMC adına ödülü alan Tuba Tozlu, “Takım liderliği yaptığım dönemde anladım ki, iyi bir takım lideri olduğunuzu ancak takımınıza bakarak fark ediyorsunuz. Onlar ile aynı heyecanları, aynı üzüntüleri duyduğunuzda gerçekten birbirini önemseyen bir takım oluyor ve ancak o zaman liderliğin bir anlamı oluyor. Yoğun iş temposu arasında en yüksek önceliği vermeniz gereken konu, takımınızın kalbini kazanmak olmalı. Bu gerçekleştiğinde, kalpler de takım gibi atmaya başladığında, başarı geliyor” dedi.

 

Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’na CMC ilk yılından beri katılım gösteriyor. CMC Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bengü Güneş Yağcıoğlu, sektörün tüm oyuncularının bir arada olduğu bu organizasyonun, yeni iş fırsatları yaratmak, network geliştirmek ve sektörel gelişmeleri takip etmek açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.

 

CMC, organizasyonun fuar bölümünde yer alan standında ziyaretçilerle, çağrı merkezinden çok kanallı iletişim merkezine dönüşüm süreçlerinin başarılı sonuçlarını, müşterilerine sundukları avantajları paylaştı. CMC, çok kanallı iletişim hizmeti sayesinde, çağrı merkezi, sosyal medya, web (chat, mobil ve e-posta) kanallarını tek bir platformdan takip edebiliyor ve bütünleşik olarak yönetebiliyor. Uzman sosyal medya müşteri temsilcileri ile, 7 gün 24 saat monitoring ve itibar yönetimi hizmeti veriyor.

Yorum Yok
 
 

Popüler Yazılar

%d blogcu bunu beğendi: