• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Simpra, Mobil Karavan Projesi Simpravan’la Teknolojiyi Sahaya Taşıyor

04 Temmuz 2025
in Sektörel Teknolojiler
Simpra, Mobil Karavan Projesi Simpravan’la Teknolojiyi Sahaya Taşıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Restoran ve otel işletmelerine yönelik uçtan uca yenilikçi çözümler sunan Simpra, teknoloji deneyimini sahaya taşıyan mobil karavan projesi Simpravan’ı İstanbul’da düzenlenen bir etkinlikle tanıttı. Kullanıcıların Simpra teknolojilerini yerinde deneyimleyebileceği mobil karavan yola çıkmaya hazırlanıyor…

Simpra COO’su – Mehmet Emin Çangal

Simpravan tanıtım etkinliğinde konuşan Simpra COO’su Mehmet Emin Çangal, projenin vizyonu, gelişim süreci ve kullanıcıya sunduğu fırsatlar hakkında bilgilendirmede bulundu. Çangal, “Simpra’nın sunduğu teknolojileri masa başında anlatmakla yetinmek istemedik. İnsanların ürünlerimize dokunmasını, o hissiyatı yaşamasını arzuladık. Simpravan tam da bu ihtiyaçtan doğdu. Teknolojimizi sadece anlatmıyor, yaşatıyoruz” dedi.

Canlı demo ve deneyim alanı öne çıktı

Simpravan, klasik sunumlardan farklı olarak kullanıcıyı merkeze alan etkileşimli bir deneyim sunuyor. Simpra POS, Simpra Kiosk, Check & Place ve diğer teknolojilerin kurulu olduğu mobil karavanda basın mensupları, ürünleri yerinde test etti.

Bu projenin en önemli yönünün teknolojiden öte bir deneyim olduğunu vurgulayan Simpra COO’su Mehmet Emin Çangal, “Simpravan sadece ürünleri tanıtan bir platform değil, aynı zamanda marka ile duygusal bir bağ kurma fırsatı sunuyor. Karavanın her durağında kurulan temas, yalnızca bir demo değil potansiyel müşterilerle samimi bir iletişim, dinlenme, dokunma ve birlikte keşfetme anı. Bu proje, markanın anlatılmasından çok, yaşatılmasına odaklanıyor” şeklinde konuştu.

Protel Satış Direktörü – Fatih Tenel

Protel Satış Direktörü Fatih Tenel ise Simpravan hakkında şu ifadeleri kullandı: “Simpravan bizim demo ortamımız. Burada self-servis kiosklarımız üzerinden sipariş verilebiliyor ve bu siparişler doğrudan kasa sistemine düşüyor. Aynı zamanda mutfağa da iletilen siparişler, KDS (Mutfak Ekran Sistemi) sayesinde takip ediliyor. KDS ile aşçının siparişi ne kadar sürede hazırladığını ve siparişin ne kadar zamanda çıktığını görebiliyoruz. Böylece mutfaktaki performansı analiz ederek ekipman ya da personel eksikliğini kolayca tespit edebiliyoruz.”

Simpravan, yola çıkarak kullanıcılarla buluşmaya hazırlanıyor

Simpravan önümüzdeki dönemde Türkiye genelinde restoran ve kafe profesyonelleriyle buluşmak üzere hareket edecek. Farklı şehirlerde gerçekleşecek duraklar sayesinde, Simpra’nın sunduğu çözümler potansiyel kullanıcılarla birebir temas kurularak tanıtılacak.

Tags: Restoran TeknolojileriSimpraSimpra COO’su Mehmet Emin ÇangalSimpravanTeknoloji
Previous Post

Online Kitap Alışverişlerinde En Sevilen E-ticaret Sitesi Amazon.com.tr

Next Post

Katlanıp Açılan Bir Ultra Deneyimine Hazır Olun!

Next Post
Katlanıp Açılan Bir Ultra Deneyimine Hazır Olun!

Katlanıp Açılan Bir Ultra Deneyimine Hazır Olun!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG