OKI baskı çözümleri biriminin bağlı olduğu OKI Data Corporation’ın (ODC), Yönetim Üyesi ve Kurumsal Ürünler Bölümü Genel Müdürü Haruhiko Nakazato, şirketlerin ve kurumların farklılaşan ihtiyaçlarını dikkate alarak OKI’nin özellikle KOBİ’lere yönelik çok sayıda yeni ürün geliştirdiğini, 2012 yılında bu ürünleri piyasaya sunmaya başlayarak daha fazla sayıda kurum ve kişinin OKI teknolojisi ile buluşturulacağını söyledi.
İstanbul’da düzenlenen, OKI’nin 2012 iş stratejileri ile yeni ürünlerinin tanıtıldığı “OKI Türkiye Smart Business 2012 Konferansı”nda konuşan Nakazato, OKI’nin 130 yıllık bir teknoloji şirketi olduğunu ve baskı teknolojileri alanında LED’in kullanılması gibi bir çok önemli yeniliğe imza attığını belirterek şunları söyledi:
“Teknolojik gücümüzü, müşterilerimizden gelen talepleri gözönüne alarak ürüne dönüştürdük. Ürünlerimizi oluştururken özellikle bugünkü rekabet ortamında kesintisiz, kaliteli ve ihtiyaca uygun baskı çözümleri arayan küçük işletmeleri hedef aldık. Türkiye gibi KOBİ sayısı yüksek ülkelerde büyük potansiyel görüyoruz. LED teknolojimiz ile tasarlanan ürünlerimiz, geniş hizmet ağımız ile satışlarımızı gelecek 2-3 yılda arttırmayı hedefliyoruz.”
Konferans’ta konuşan OKI Türkiye Genel Müdürü Lusi Adut ise piyasaya sürülecek yeni ürünler ile OKI’nin daha geniş bir alanda ürün satışı gerçekleştirmeye başlayacağını yeni fiyat stratejisinin de buna uygun olacağını söyledi.
Yeni dönemde bir başka önemli yeniliğinde OKI’nin dikey sektörler için geliştirdiği ürünlerin Türk kullanıcı ile tanıştırılması olduğunu vurgulayan Adut, “Sağlık, bitki etiketleme, farklı yüzeylere baskı gibi alanlarda çok özel ürünler geliştirdik, bu ürünlerinde Türkiye’de ilgi ile karşılanacağını düşünüyoruz” dedi.
Adut, OKI’nin Türkiye’de hayata geçirdiği bir başka çözümünde MPS (Managed Print Services) uygulaması olduğunu, bu uygulama kapsamında hizmet alan kurumlara OKI tarafından yerinde baskı hizmeti verildiğini ve böylece MPS kullanan kurumun baskı süreci ve problemleri ile ilgilenmeden kendi işine odaklandığını ifade etti.
OKI’nin yeni ürünleri arasında öne çıkan modeller ise şöyle sıralanıyor:
Mikro işletmeler
OKI’nin, mikro işletmeler ve ev kullanımına yönelik piyasaya sürdüğü yeni A4 ve A3 masaüstü grubu ürünleri, kullanıcılarına üstün kalite sunmanın yanı sıra daha iyi ağ uyumu, çift yönlü yazdırma, maliyet ve zaman tasarrufu sağlıyor. Ürünler kartvizit, afiş, broşür ve kitapçık basımı konusunda esneklik sağlıyor.
Mikro işletmeler için üretilen yeni ürün serisindeki modeller şu şekilde sıralanıyor:
· C301dn, C321dn – A4 Renkli tek fonksiyonlu yazıcı (SFP)
· MB441, MB451/MB451w – A4 Mono çok fonksiyonlu yazıcı (MFP), baskı, fotokopi, faks, tarama dahil
· B401d/dn – A4 Mono SFP
· C822 – A3/A4 Renkli SFP
Küçük ve orta ölçekli işletmeler ve çalışma grupları
Yeni ürün serisinde, küçük ve orta ölçekli işletmeler ile çalışma gruplarına yönelik üretilen modeller, düşük maliyet ve daha seri yazdırma hızıyla kullanıcılara üstün nitelikli baskı kalitesi sunmayı amaçlıyor.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler ile çalışma grupları için üretilen modeller şu şekilde sıralanıyor:
C331dn, C511dn, C531dn – A4 Renkli tek fonksiyonlu yazıcı (SFP)
MC352dn, MC362dn, MC562dn – A4 Renkli çok fonksiyonlu yazıcı (MFP), baskı, fotokopi, faks, tarama dahil
· M461, M471/MB471w – A4 Mono çok fonksiyonlu yazıcı (MFP), baskı, fotokopi, faks, tarama dahil
Büyük işletmeler
OKI, daha büyük işletmeler ve çalışma gruplarının performans ve maliyet bakımından çeşitlilik gösteren beklentilerini karşılayarak, profesyonel kalitede ticari baskı hizmeti sunuyor.
OKI’nin tüm ürünleri enerji tasarrufu sağlayan “çevre dostu” özelliklere sahip bulunuyor. Ayrıca, toplam satın alma maliyetini en uygun noktaya getiren sayfa başı düşük maliyet vet 3 yıl OKI garantisi ürünleri farklılaştıran özelikler arasında yer alıyor.
Büyük işletmeler ile çalışma grupları için üretilen modeller şu şekilde sıralanıyor.
· C831, C841 – A3/A4 Renkli tek fonksiyonlu yazıcı (SFP)
· MB491 – A4 Mono çok fonksiyonlu yazıcı (MFP), baskı, fotokopi, faks, tarama dahil
Son Yorumlar