Karel, stratejik hedeflerini desteklemek ve kurumsal yapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir atama gerçekleştirdi. Doğan Holding bünyesinde Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Kıdemli Müdürü olarak başarılı projelere imza atan Selen Erdurak, Kasım 2024 itibarıyla Karel’in Kurumsal İletişim Direktörü olarak göreve başladı…
Selen Erdurak, İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi alanında yüksek lisans yaptı. Kariyerine reklam ajansında başlayan Erdurak, marka stratejisi, dijital pazarlama ve etkinlik yönetimi üzerine farklı projeler yönetirken gençlik iletişimine dair birçok markanın sürecine de liderlik etti.
Doğan Holding’de 2017’de çalışmaya başlayan Erdurak, kültür dönüşümü projeleri, sürdürülebilirlik stratejisi, kurumsal sosyal sorumluluk projelerinde ve Doğan Grubu çatısı altındaki markaların lansman ve iletişim stratejisi planlamalarında etkin rol aldı. Erdurak, grubun Sabancı Üniversitesi iş birliğiyle genç yöneticilere yönelik gerçekleştirdiği Liderlik Okulu’na katıldı; burada vizyoner bakış açısını ve stratejik yönetim vizyonunu güçlendirdi.
Paydaş katılımını merkeze alan değer ve sürdürülebilirlik odaklı yenilikçi bir iletişim stratejisi benimseyen Erdurak, yeni görevinde Karel’in Türkiye ve global ölçekteki başarılarını daha geniş kitlelere ulaştırarak marka algısını güçlendirmeyi amaçlıyor.